Tre typer af behandlinger

Gynækologi: Alle gængse behandlinger som celleforandringer, opsætning og fjernelse af spiral, uregmæssig blødning, infektioner, abort m.v.

Graviditet: Undersøgelser, tryghedsscanninger, rådgivning m.v.

Fertilitet: Udredning for barnløshed, insemination m.v.

Tre grupper af patienter

Klinik Hedegaard tilbyder undersøgelse og behandling af tre grupper af patienter:

1. Patienter, der henvises via deres praktiserende læge. Undersøgelse og behandling er dækket af sygesikringen og er derfor gratis for dig.
  2. Patienter, der ønsker abort, behøver ingen henvisning, men kan kontakte klinikken direkte. Behandlingen er dækket af sygesikringen.
  3. Patienter, der ønsker undersøgelse og behandling mod betaling. Det kan være relevant for udenlandske statsborgere eller for gravide, der ønsker en særlig undersøgelse eller rådgivning, som ellers tilbydes på hospitalerne.

Ventetider og kommunikation

Vi forsøger at have kort tid til behandling efter din henvendelse, men mange henvendelser kan naturligvis påvirke ventetiden. Hvis der er tale om akutte situationer eller såfremt der er risiko for kræftsygdom, vil undersøgelse og behandling ske uden forsinkelse.

Svar på diverse prøver gives enten ved en samtale i klinikken eller via mail. Vi beder dig både oplyse din E-mail adresse og dit mobil nummer, når du kommer til konsultation.

Vi sender besked til din egen læge om undersøgelses- og behandlingsresultater, men hvis du ikke ønsker at din egen læge skal orienteres, kan du naturligvis oplyse om det, og vi vil respektere dine valg.